petak, 24. prosinca 2010.

Winter Festival

Došao nam je Winter Festival (Ja pišem post s kašnjenjem)!
Ovaj put sakupljat ćemo slatkiše i darove!
A u ćizmici će vam pisati koliko ste sakupili darova!






Darove možete pokupiti u West Market Street-u!
Kod snjegovića!



A došao je i novi Pandanda Style!



I naravno Questovi su došli!



Danas navečer ja mislim da bi trebali dobiti ovaj dar!



To bi bilo sve za sad!
Vidimo se!

Broj komentara: 8:

  1. Pozdrav! Super ti je blog i header i dizajn. Imaš li banner? ako ga imaš staviti ću ga na svoj blog.
    Možemo se jednom naći na Pandandi!:D

    OdgovoriIzbriši
  2. Može!
    Napravit ću party ćim se malo ljudi sakupi!
    Idem sada raditi BANNER

    OdgovoriIzbriši
  3. e Luigi,ja isto igram Pandandu!Super ti je blog!Jako je lijep,dobar dizajn i stavit ću tvoj banner na Pahijev i moj blog!Samo tako nastavi!

    OdgovoriIzbriši
  4. a moj i mr einsteinov je pandandanovosti.blogspot.com
    a samo moj je pandanda-pahi.blogspot.com
    samo Mr Einsteinov je vivopandanda.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši